Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Nama -To Fos Kai I Arxi




Απ όσα ονειρεύτηκα κι απ όσα έχω ζήσει
Απ όσα αγάπησα κι απ όσα μισώ
Απ όσα κουράστηκα και πίσω έχω αφήσει
Απ όσα γυρεύω στο σκοτάδι να βρω

Απ όλα όσα πέρασα κι απ όσα θυμάμαι
Απ όσα φοβάμαι και απ όσα έχω δει
Απ όλα όσα θέλησα να έχω και να μαι
Απ όσα χτυπάνε δίχως πως και γιατί

Η αγάπη μου είναι πιο δυνατή

Στην άγρια θάλασσα του κόσμου
Η αγάπη μου είναι χαμένο νησί
Η αγάπη μου είναι ο άγγελός μου
Στη νύχτα του κόσμου το φως και η αρχή

Απ όσα έχω χάσει και απ όσα έχω δώσει
Απ όσα αρνήθηκα και απ όσα μπορώ
Απ όλα όσα πίστεψα και μ έχουν προδώσει
Απ όσα με τράβηξαν στο δρόμο να βγω

Απ όσα τελειώσανε κι απ όσα θα γίνουν
Απ όσα θα μείνουν και απ όσα χαθούν
Απ όσα περνάνε και σημάδια μου αφήνουν
Απ όσα γελάνε πριν το τέλος να δουν

Η αγάπη μου είναι πιο δυνατή

Στην άγρια θάλασσα του κόσμου
Η αγάπη μου είναι χαμένο νησί
Η αγάπη μου είναι ο άγγελός μου
Στη νύχτα του κόσμου το φως και η αρχ
ή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου