Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Remake στα μούτρα σας.




Total Recall, Carrie, Scarface , The Crow. Ταινίες που λάτρεψα και τις θεωρώ καλές και που είναι μερικές μόνο από τις ταινίες που θα υποστούν το μαρτύριο του να ξαναγυριστούν μόνο και μόνο για να βγάλει κανένα φράγκο το στερημένο από ιδέες Χόλιγουντ.  

Αντιπαθώ τα remakes κάθε είδους. Δεν ασχολούμαι με απομιμήσεις και με το να βλέπω τα ίδια πράγματα με άλλη μορφή. Έχω δει την αυθεντική ταινία και αυτή κρίνω και κρατώ στη μνήμη μου. Δεν ξέρω γιατί θα πρέπει με το ζόρι να μου αρέσει το ξαναζεσταμένο φαγητό και να ανέχομαι να ξαναδώ τις ίδιες σκηνές με ελαφριές διαφοροποιήσεις ανάλογα με το νέο όραμα του διαφορετικού σκηνοθέτη .

Δεν έχω δει το νέο Total Recall και το νέο Carrie και ούτε πρόκειται. Όπως δε θα δω και το νέο Scarface και το The Crow μια από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες ever. Αυτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου