Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Ανοίγει ο καιρός ...



Έχω θέμα τον τελευταίο καιρό και ειδικά όσο πλησιάζει η άνοιξη και ανοίγει ο καιρός και η φύση μου κλείνει πονηρά το ματάκι.

Τον χειμώνα με τα κρύα και τα γνωστά βαρετά του έβρισκα ευκολότερο να διαβάζω και συνήθως τελείωνα ένα βιβλίο σε τρεις μέρες, μέσα στα χρονικά όρια που έχω θέσει στην εαυτό μου για να πετύχω φέτος να διαβάσω εκατόν είκοσι βιβλία σε όλη την διάρκεια του 2014.  Άρχισα να βαριέμαι σε μεγάλο βαθμό όμως και αν συνεχιστεί αυτό σύντομα θα μείνω πίσω. Γιατί  όσο και να μου αρέσει το διάβασμα και όσο επίμονος και να είμαι αν θέλω να ολοκληρώσω κάτι, έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι ποτέ δε θα τον υποχρεώσω να κάνει κάτι που να τον κάνει να βαρεθεί. Αν βαριέμαι λοιπόν να διαβάσω δεν διαβάζω και είμαι εντάξει απέναντι στον εαυτό μου.

Θα ξέρω τι θα κάνω σε λίγες μέρες. Το ίδιο αρχίζω να βλέπω ότι μειώνεται ο ενθουσιασμός και η όρεξη μου για να βλέπω ταινίες. Ίσως να αλλάξω το είδος των βιβλίων που διαβάζω και των ταινιών που βλέπω, ίσως να κάνω ένα μεγάλο διάλειμμα και μετά να ξαναπέσω με τα μούτρα μέσα στο καλοκαίρι αν είμαι και φέτος τυχερός να χαρώ τις παραλίες και τις διακοπές.  Άλλα και να μη γίνει αυτό... νομίζω πως θα βρω την δύναμη να με συγχωρήσω.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου