Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

Χρόνια πολλά και ... 2014


Καλή χρονιά σε όλους !

Καθώς σε μερικές ώρες αλλάζει η χρονιά θα ήθελα να ευχηθώ ότι το καλύτερο για το 2014 σε όσους κάνουν τον κόπο να με διαβάζουν ακόμα. Το 2014 να σας φέρει ότι επιθυμείτε . 

Σε προσωπικό επίπεδο αν όλα βαδίσουν όπως τα έχω σχεδιάσει θα είναι σίγουρα μια από τις πιο κουραστικές αλλά και συνάμα εποικοδομητικές χρονιές της ζωής μου, μια χρονιά που θα μου προσφέρει καταστάσεις και εμπειρίες που θα με βγάλουν από το τέλμα στο οποίο βρέθηκα τα τελευταία χρόνια ...

ΥΓ. 552η και τελευταία δημοσίευση για το 2013 και πάνω από 11 χιλιάδες συνολικές προβολές ! Ποιος να μου το λεγε πέρυσι τέτοια εποχή ότι θα είχα κάνει τόσες πολλές δημοσιεύσεις. Μακάρι να έχω πάντοτε ελεύθερο χρόνο να ασχολούμαι όσο θέλω.


ΥΓ2.Δεν ξέρω ποια θα είναι η χρονιά που έρχεται ... αλλά αυτή που φεύγει σίγουρα ήταν η χρονιά του αερικού <3


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου