Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Καλοκαιρινό

 

Σήμερα ο καιρός χάλασε και θυμίζει επικίνδυνα χειμώνα πάλι με πολύ κρύο και δυνατούς ψυχρούς ανέμους. Ίσως γι αυτό και σήμερα ξύπνησα με μια απίστευτη λαχτάρα για το καλοκαίρι που σε λίγο καιρό θα μας έρθει. Πάντοτε χώριζα τη ζωή μου σε δύο περιόδους, την καταθλιπτική του χειμώνα και την καταπληκτική του καλοκαιριού και από τότε που έκανα δεύτερο σπίτι μου τη Χαλκιδική η γλυκιά προσμονή του καλοκαιριού έγινε βίωμα μου. Όμως η ένταση με την οποία περιμένω το φετινό καλοκαίρι είναι πρωτόγνωρη και όχι χωρίς λόγο καθώς ευτυχώς μετά από πολύ καιρό έχω πλήθος από λόγους να πιστεύω ότι θα είναι υπέροχο. Σήμερα λοιπόν κόντρα στον καιρό και στη διάθεση του κόσμου που έχει πέσει από το κρύο αποφάασισα πως θα κάνω δημοσιεύσεις με το καλοκαίρι στο μυαλό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου