Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Έχω σταματήσει να θυμώνω με το παρελθόν μου



Έχω σταματήσει να θυμώνω με το παρελθόν μου ... δε μπορώ να καταλάβω όσους μισούν ακόμα ανθρώπους που τους πλήγωσαν και τους επιτρέπουν να τους χαλάνε την ηρεμία μετά από τόσα χρόνια ... είμαι αυτός που είμαι εξαιτίας τους ... πως μπορεί να είμαι ευτυχισμένος και να μη τους ευχαριστώ για όσα μου δίδαξαν ... όσα με έκαναν το σήμερα μου το είναι μου το εγώ μου ...σε αυτούς τα χρωστάω ... ερχόμαστε στη ζωή λευκά τετράδια με άγραφες σελίδες ... όποιος περνάει γράφει και κάτι ... δεν έχει σημασία αν είναι ανορθογραφίες ή μουντζούρες ... αν το τετράδιο πέσει στα χέρια αυτού που πρέπει και είναι τυχερό  να πέσει όλη η ιστορία φωτίζεται και αποκτά ζωή ... οι μουντζούρες γίνονται σχέδια ... οι ανορθογραφίες στίχοι  ... τα ακατάληπτα και σκόρπια ραψωδίες ...και όλα πλέον βγάζουν νόημα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου