Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Scripta Manent

Με σημερινή αφορμή ένα κείμενο κάποιου blogger που είχε γράψει δυο χρόνια πριν και το ξέχασε και αναδημοσιεύτηκε από μια σε πολιτικό μέσο και έγινε ξαφνικά διάσημο στον ελληνικό κυβερνοχώρο έκανα μερικές σκέψεις για θέματα που άπτονται με αυτό το blog.Οταν το πρωτοξεκίνησα είχα στο μυαλό μου να έχω ένα καταφύγιο,ένα μέρος στο διαδίκτυο που θα μπορούσα ελεύθερα να γράφω ότι χαζομάρα μου ερχόταν στο μυαλό αδιαφορώντας για τις συνέπειες και χωρίς να καλλωπίζω τις σκέψεις μου.Δε θα ενδιέφεραν κανέναν αλλά και δεν ήταν από την αρχή και δεν είναι και ποτέ στο μέλλον αυτοσκοπός μου το να γράφω πράγματα που έχουν ενδιαφέρον για κάποιους αγνώστους σε μένα και να αποκτήσω δημοφιλία και αποδοχή.



Η κύρια ιδέα γέννησης αυτού του ιστολογίου παραμένει η ίδια αν και έχω συνειδητοποιήσει πλέον ότι στο διαδύκτιο τα γραπτά σου μένουν και σε ακολουθούν και σε στοιχειώνουν για πάντα. Με τον καιρό απέκτησα επίγνωση του γεγονότος ότι θα πρέπει να είμαι πιο συνειδητοποιημένος και προσεκτικός στα κείμενα μου και να μην προσβάλλω κανέναν συνειδητά γράφοντας το πρώτο που θα μου έρθει ειδικά στη σημερινή εποχή που όλοι μας νιώθουμε οργισμένοι για όσα συμβαίνουν κι ένα σύννεφο αναταραχής και θυμού σκεπάζει τις ζωές μας.

Θα συνεχίσω να γράφω ότι νομίζω ότι έχω να γράψω σχετικά με την κατάσταση στην οποία ζω και όσα με αφορούν και με ενδιαφέρουν,θα συνεχίσω να σχολιάζω και να αναλύω τα χόμπι και τα ενδιαφέροντα μου,τη μουσική,την λογοτεχνία,τον κινηματογράφο,τα κόμικς,το ίντερνετ και όσα μου κάνουν εντύπωση θετικά ή αρνητικά. Θα συνεχίσω να πειραματίζομαι και να μαθαίνω και να μεγαλώνω μαζί με αυτό.

Κάποια μέρα ελπίζω πως το blog αυτό θα βρει τα πατήματα του και θα αποκτήσει ξεκάθαρο χαρακτήρα και κατεύθυνση και θα γνωρίζει τον ρόλο του.Αλλά για να γίνει αυτό βέβαια πρέπει να κατασταλάξει και να μάθει τι ψάχνει και ο δημιουργός του που ακόμα περιπλανιέται χωρίς στόχο και πυξίδα στη μοναχική ζωή του ...


1 σχόλιο: