Κυριακή 2 Μαρτίου 2014

Δε θέλω όσκαρ .




Σε αντίθεση με την περσινή χρονιά που είχα την διάθεση φέτος δεν ασχολήθηκα καθόλου με τα Oscars της αμερικάνικης ακαδημίας και το όλο περιτύλιγμα τους και δε σκοπεύω και να το κάνω και πολύ. Απλά θα αναφέρω τους νικητές και τα βραβεία τους και τέλος. Ούτε έχω και όρεξη να ξενυχτήσω για να δω μια ξενέρωτη ατελείωτη μια από τα ίδια τελετή στην οποία κάποιοι πάμπλουτοι έχουν μαζευτεί για να αυτοβραβευτούν και να μας πείσουν για το πόσο μεγάλη υπόθεση είναι να φτιάχνεις καλές ταινίες όταν μπορείς να έχεις την δυνατότητα να ξοδεύεις τεράστια πόσα. Ειδικά εγώ ο κάτοικος μιας χώρας γονατισμένης που δεν έχουμε πλέον ελπίζουμε σε τίποτα και δε μπορούμε να βρούμε χρήματα για υγεία και παιδεία. Δεν νιώθω ότι με εκφράζει αυτή η γκλαμουριά και αυτό το αμερικάνικο παραμύθι τους πλέον και σόρρυ δηλαδή αλλά βλέπω δίπλα μου ανθρώπους απελπισμένους και τα τύμπανα του πολέμου ξαναχτυπούν εδώ κοντά εξαιτίας τους και πάλι θα αιματοκυλιστεί ο πλανήτης από τα παιχνίδια τους και μου κάθονται στον λαιμό .

Έχω κουραστεί με την υποκρισία τους και την αδικία που γεννούν στον κόσμο πλέον ...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου