Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Επέστρεψα φορτσάτος.


Έφτασε η ώρα της επιστροφής μου και σε αντίθεση με άλλες φορές μπορώ να πω ότι την περίμενα με ιδιαίτερη ανυπομονησία αυτή τη φορά. Η αλήθεια είναι πως αυτή δεν είναι και η καλύτερη εποχή να βρίσκεσαι σε τουριστικό μέρος, ο κόσμος είναι ελάχιστος και ψάχνεις να βρεις ανοιχτό μαγαζί με το κυάλι. Τις δουλειές μου τις έκανα και πέτυχα και τον ο σκοπό μου που ήταν να ξεκουραστώ και να γεμίσω τις μπαταρίες μου. Τώρα θα ξαναμπώ σε μια σειρά και θα βρω τους ρυθμούς μου που τους έχασα λίγο εκεί στην εξοχή και θα ασχοληθώ θα αναλωθώ θα δωθώ σε αυτά που με ευχαριστούν.

Επέστρεψα φορτσάτος λοιπόν και φυσικά μαζί μου θα επιστρέψει και ο κανονικός ρυθμός δημοσιεύσεων στο blog καθώς από το κινητό όσο και θα θέλεις σοβαρή δημισίευση δε μπορείς να κάνεις. Οι κριτικές τα τραγούδια τα ποιήματα τα νεα θα ξαναβρούν τη θέση τους εδω μέσα καθώς εκεί στην ερημική εξοχή συγκέντρωσα αρκετό νέο υλικό. Και συνεχίζουμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου