Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Δεν.



 Δε βρίσκομαι εδώ μέσα ...

...για να κάνω πολιτική.
...για να γίνομαι αρεστός.
...για να ψάχνω αμαρτίες. 
  ...για να βγάζω απωθημένα. 
...για να ξελογιάζω καρδιές.
 ...για να κερδίσω συμπάθειες.
...για να εξομολογούμαι πάθη. 
 ...για να ξορκίζω φαντάσματα. 
...για να μου κάνω ψυχανάλυση.
...για να κυνηγώ ανεμόμυλους.
...για να εκφράζω τον πόνο μου.
...για να ξοδεύω τον χρόνο μου.
...για να έχω μια δεύτερη ζωή. 
 ...για να ικανοποιώ περιέργειες.
...για να μοιράζομαι καταθλίψεις.
...για να αποκτώ αυτοπεποίθηση. 
...για να πραγματοποιώ επιθυμίες.
...για να μοιράζω ψευδαισθήσεις. 
   ...για να δημιουργώ φαντασιώσεις.
...για να λειτουργώ ανταγωνιστικά.
...για να εξιλεωθώ για τα λάθη μου.
...για να ξεγυμνώνω την ψυχή μου.
...για να φανερώνω τα μυστικά μου.
...για να παριστάνω κάποιον άλλον.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου