Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Ενημέρωση ...

Το λίγο διάστημα που έχω επαναφερει το blog είναι αλήθεια ότι δεν έχω προλάβει να μάθω όλα τα κόλπα του και δεν ξέρω κιόλας αν θέλω να τα μάθω γιατί μου αρέσει περισσότερο να είναι σχετικά απλό και ελαφρύ χωρίς πολλά widgets και άλλα φανταχτερά στολίδια.

Επίσης βλέπω ότι έχω παραμελήσει την ανάγνωση βιβλίων σε σχέση με το παρελθόν,κάτι οι γιορτές κάτι η έλλειψη χρόνου γιατί τον ξόδευα σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές και προσωπικά θέματα με έκαναν να βγω από τα νερά μου και να δυσκολεύομαι να πιάσω το tablet στα χέρια μου για να διαβάσω συνεχόμενα κάποιο ebook χωρίς να μου αποσπάσει το ενδιαφέρον κάποια άλλη πιο φανταχτερή ασχολία.Ο στόχος μου όμως για το 2013 είναι να ολοκληρώσω 150 βιβλία και βλέπω ότι όλο και περισσότερα τα ψάχνω άρα μπαίνουν στη λίστα κι αυτά και αποφάσισα να αφιερώνω τουλάχιστον 2 ώρες κάθε μέρα στο διάβασμα.Ετσι πλέον για Γενάρη-Φεβρουάριο ο ελεύθερος χρόνος μου θα αφιερωθεί σε ταινίες,σειρές και βιβλία σχεδόν ισότιμα.

Και μια πρόγευση από μερικά από όσα έχω στο πρόγραμμα για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου