Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

Επιστροφές . Καταστροφές ;

 
Κοίτα να δεις τι βρίσκει κανένας περιπλανώμενος στα ξεχασμένα μονοπάτια του internet μια μέρα που επιτέλους αποφάσισε να μπει να δει παλιούς λογαρισμούς και αναμνήσεις.

Μα καλά δε βρέθηκε κανένας να διαγραψει αυτό το ξεχασμένο ιστολόγιο που δεν πρόλαβε πριν τρια χρόνια να κάνει καν τα πρώτα του βήματα; Να σβήσει και να εξαφανίσει τα ίχνη μια ακόμη προσπάθειας αποτυχίας μου να ξεκινήσω κάτι και να το αφήσω στη μεση;

Το ξαναβρήκα λοιπόν ευτυχώς γι αυτό αλλά δυστυχώς για μένα.

Γιατί έχω την αίσθηση πως το είχα ξεχάσει με λόγο.Γιατί νόμιζα ότι είχα περάσει σε άλλη φάση και ζούσα τη ζωή μου όπως την ήθελα πλέον και δεν είχα χρόνο να ασχολούμαι με blogs και ιστορίες.Αλλά τώρα εν μέσω κρίσης δεν είναι καλές εποχές για νομίσματα τελικά.

Είναι αλήθεια λοιπόν ότι θα ξεκινήσω να γράφω κι αυτή τη φορά όπου με βγάλει και για όσο με ευχαριστεί να το κάνω γιατί όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν λένε αλλά στη φιλοσοφία της ζωής μου έχω αλλάξει και κάνω και ασχολούμαι με όσα με ευχαριστούν και μόνο.

Το όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν μακάρι να είχε εφαρμογή και για μερικούς ξεχωριστούς ταξιδευτές που μας σιχάθηκαν και έφυγαν ψηλά για να τραγουδούν με τους αγγέλους.

Έτσι δεν είναι Νικόλα;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου