Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2012

Τόσα πολλά βιβλία ....

Σήμερα κατέβασα σε ebooks τα 100 καλύτερα βιβλία όλων των εποχών σύμφωνα με το BBC.Τα περισσότερα τα έχω διαβάσει γιατί θεωρούνται κλασσικά,υπάρχουν όμως και μερικά που δεν έπεσαν ποτέ στα χέρια μου μέχρι σήμερα.Πρέπει κάποτε να πάρω απόφαση να τα ξεκινήσω.




Το θέμα είναι ότι έχω ήδη τόσα πολλά βιβλία αποθηκευμένα στο tablet μου (14 χιλιάδες ) που με τον ρυθμό που τα διαβάζω 4-5 το μήνα το πιθανότερο είναι πως δε θα διαβαστούν ποτέ όσα καλοκαίρια και να ξεσκίζομαι στο διάβασμα.

Γιατι κατεβάζω κι άλλα τότε θα με ρωτήσετε;Για τον ίδιο λόγο που προσθέτω συνέχεια και νέες ταινίες στην ήδη τεράστια συλλογη μου.Γιατί δε μπορώ να αντισταθώ όταν το μικρόβιο του συλλέκτη με καλεί.Πρέπει να τα έχω δε μπορώ να μην τα έχω.

Αν και τον χειμώνα κυρίως ο χρόνος μου περνάει με ταινίες και άλλες ασχολίες και όχι τόσο με το διάβασμα βιβλίων σε λίγο καιρό θα αρχίσω να διαβάζω πάλι.Ισως και να σχολιάζω κι εδώ μέσα μερικά πραγματάκια.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου