Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

About a boy (2002)

Αν και κλασσικά ξενύχτης μεσημεριάτικα τα μάτια μου αρνούνταν πεισματικά να μου κάνουν το χατήρι να κλείσουν,οπότε αποφάσισα να βάλω τα μεγάλα μέσα μήπως και τα πείσω και κοιμηθώ επιτέλους. Ορισμένες φορές αν μια ταινία είναι εντελώς αδιάφορη είναι πολύ καλό υπνωτικό.




Διάλεξα μια ταινία που πίστευα ότι θα την βρω εντελώς βαρετή και αδιάφορη απο την συλλογή μου και η πιο λογική και εύκολη επιλογή ήταν το About a Boy (2002). Ταινία αργών ρυθμών με τον Χιου Γκραντ που δεν συμπαθώ καθόλου, με συμπρωταγωνιστή ένα παιδί και δράμα σχέσεων; Δεν έχω χειρότερο και πιο κλισέ είδος δε θα μπορούσα να βρω.Το έκανα λοιπόν.Και το αποτέλεσμα της απόπειρας μου;

Σίγουρα όχι το αναμενόμενο και ύπνο δεν είδα.Είδα όμως ταινία και παραδόξως δε με έκανε να βαρεθώ ούτε να δυσανασχετήσω. Αρκετά γλυκανάλατο όπως αρμόζει στο είδος και με χιλιοφορεμένα κλισέ σε ορισμένα σημεία του αλλά και αρκετά χιουμοριστικό και ανάλαφρο για να μην καταντάει βαρύ και δήθεν.Υπήρχε χημεία ανάμεσα στους πρωταγωνιστές και ο πιτσιρικάς είναι καλός και πιστευτός ηθοποιός. Ο σκηνοθέτης μας περνάει τα νοήματα του με απλό τρόπο χωρίς πολλούς συναισθηματικούς εκβιασμούς και δακρύβρεχτες τραβηγμένες σκηνές και αυτό το σέβομαι. 
 

Παρ όλα αυτά σε αντίθεση με τον χαρακτήρα που ενσαρκώνει ο Χιου που έχει αλλάξει στο τέλος εγώ θα συνεχίσω να είμαι ένας 38χρονος που θα περνάει τις γιορτές μόνος του βλέπωντας ταινίες και θα παριστάνω ένα μοναχικό νησί. Γιατί δε μπορώ να βγω στους δρόμους να ψάξω ένα παιδάκικαι μια Rachel Weisz να με αλλάξει και να με κάνει να επαναπροσδιορίσω τη φιλοσοφία μου στη ζωή. 

6/10  Συμπαθητικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου